למה כדאי לקנות דווקא פמוטים מזכוכית?

להדלקת נרות במסורת היהודית יש משמעות רבה. האישה שמדליקה את הנרות ומברכת בהם בכל שבוע את הבית, מעניקה אנרגיה חיובית לכל בני הבית והמשפחה בברכה הזו. הדלקת הנרות היא הסמל לכניסתה של השבת והיא מכניסה את כל הבית לאווירה של קדושה וטהרה.

הדלקת הנרות בשישי היא מסורת שעוברת במשך הדורות מאם לבת ומיוחדת לנו הנשים. טקס הדלקת הנרות הפך לטקס משמעותי ומיוחד ובכל בית יש לו אפיונים משלו.

הרבה נשים ולא רק דתיות מדליקות נרות בערב שישי ומברכות בעת ההדלקה שלהן את עצמן ואת הקרובים להן. לעצם הדלקת הנרות יש כוח ולפי המסורת היהודית שערי השמים נפתחים לשמוע את הבקשות והברכות של הנשים בעת הדלקת הנרות.

מה מיוחד בזכוכית?

אחד המוצרים שאני הכי אוהבת לעצב הם פמוטים מזכוכית. כמו כל מוצר שאני מעצבת, כך גם הפמוטים הם One Piece וכמו שאין אישה דומה לאחרת, כך גם הפמוטים מיוחדים ושונים אלו מאלו.
זכוכית היא חומר מאוד מיוחד ובסיסי שמיוצר מחול, אבל הופך לכל מה שנרצה ליצור ממנו בתהליכים ובשימוש באש ובטכניקות מגוונות. כדי ליצור בזכוכית נדרשת מיומנות וניסיון מעבר לכישרון אומנותי. כלי זכוכית מעוצבים נחשבים למתנות יוקרתיות בדיוק בגלל הידע והניסיון הרב שמגולמים בהם.

מעבר לכך, חיבור של אש לזכוכית הוא הגיוני גם מסיבות נוספות – כאשר הנרות דולקים ומטפטפים השעווה נדבקת אליהם ובמקרה של כלי זכוכית הניקיון שלהם קל ומהיר. כמובן שגם לא חלה סכנה של שריפה כאשר מניחים נרות על זכוכית, לעומת חומרים אחרים דליקים כמו עץ וכד'.
וכמובן גם לאיכויות של החומר עצמו – כמו העובדה שהוא שביר, יש תרומה ליוקרתיות של המתנה. פמוטים מזכוכית מקשטים את הבית גם כאשר הם בלי הנרות הדולקים – ממש כמו אביזר דקורטיבי.
העובדה שלפמוטים יש כל כך הרבה משמעויות ביהדות, הופכת את פמוטים מזכוכית בעיצובי למתנה מושלמת.

למי כדאי לקנות במתנה פמוטים מזכוכית?

כשרוצים להעניק מתנה מיוחדת לאישה, בחירה בזוג פמוטים מזכוכית יכולה להיות בחירה מעולה. כמובן שלפני שבוחרים לרכוש זוג פמוטים מזכוכית, חשוב לדעת שהאישה או הנערה שלה מיועדים הפמוטים באמת נוהגת להדליק נרות. זו יכולה להיות מתנה מופלאה לבת מצווה – משום שבגיל הזה הנערה כבר מצווה בהדלקת הנרות. לקבל זוג פמוטים משלה ובמיוחד פמוטי זכוכית מעוצבים, מעבירים את המסר שהיא כבר בוגרת מספיק כדי לקבל מתנה יוקרתית שכזו ושסומכים עליה שתוכל לשמור עליהם.

"העובדה שלפמוטים יש כל כך הרבה משמעויות ביהדות, הופכת את פמוטים מזכוכית בעיצובי למתנה מושלמת"

זו יכולה להיות בחירה טובה גם לרגל מעבר לדירה חדשה כאלמנט עיצובי וסוג של ברכה לשפע בחזקת "משנה מקום משנה מזל" או לחתונה – בגלל שהפמוטים הם זוג, אישה נשואה מדליקה את הנרות בכוונה שאחד מוקדש לעצמה והשני לבן זוגה. כשרווקה מדליקה נרות היא מדליקה נר לעצמה ונר לשאר הקרובים לה – אבל במשפחות רבות נוהגות נשים להדליק נר לכל אחד מבני הבית- אחד לכל ילד ולפעמים אם יש בן/בת משפחה חולים או אהובים במיוחד, מוסיפים גם להם נר.
מסיבה זו זוג פמוטים חדש יכול להיות גם מתנה נהדרת לרגל לידה של ילד/ה חדש/ה. וכמובן, זוג פמוטים יכולים בהחלט להיות מתנה נפלאה של אישה לעצמה. אני מאוד מעודדת נשים לפנק את עצמן ולהקדיש לעצמן מתנות ובמיוחד מתנות מעוצבות שמוצאות חן בעיניהן ולא רק יפות למראה אלא גם שימושיות ופרקטיות. במקרה הזה כשאישה אוהבת את הפמוטים שבהן היא מדליקה נרות כל שישי, הברכות שלה יוכלו להינתן ממקום יותר מחובר לעצמה וזה בעצם העיקר.

פמוטים מזכוכית כל זוג שונה וייחודי

נהנתם מהמאמר? שתפו אותו עם חבר :)

שיתוף בfacebook
שיתוף בlinkedin
שיתוף בemail
שיתוף בwhatsapp

כתיבת תגובה

אני לא כותבת הרבה, אבל כשאני כותבת...

אלו בד”כ המאמרים הכי מקיפים בעברית על עבודות בזכוכית שלי.
רוצים עדכונים  על המאמר הבא שיוצא? אשמח לצרף אותך לקהילה שלי: